2010-11-23
 21:41:31

Studiedag = Najs OCH bajs ...

♦Wihoo! Kom precis tillbaka efter en lång dag :) Okej .. precis o precis var det kanske inte, men det har ändå varit en lång dag! Kom tillbaka vid sjutiden efter skola, första träffen på konfan och Cc (Ett ställe där vi tränar inför konsert). Nu gör jag ingenting. Har lite ont i magen och vill sova! Men jag orkar inte det heller. Så vi får se hur jag gör. Har ganska mycket att göra imorrn, även fast jag har studiedag (Y) .. var 100 år sedan! Här kommer listan på vad jag bör göra! ♦


 Onsdagen den .. vem/ bryr sig - 2010 ^^


*Skriva klart tal om bigame (nästan)/bajs
*Skriva klart bokredovisningen, fallen ängel/bajs
*Baka liten kaka, att mumsa på/najs
*Sjunga igenom alla låtar till konserterna/najs
*Spela tvÄrflöjt (BUUUUU!)/bajs
*Gå på badmintonen/najs
*Chilla lite!/NAJS






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: